Codziennie rano jedz te 2-składnikowe naleśniki I patrz, jak znika twoja tkanka tłuszczowa!

Codziennie rano jedz te 2-składnikowe naleśniki I patrz, jak znika twoja tkanka tłuszczowa!

Naleśniki to potrawa wyjątkowa – uwielbia je każdy, a zwłaszcza dzieci. Możesz podawać je z czymkolwiek zechcesz: z owocami, z dżemami, kremami czy czekoladą.

Niestety, ze względu na zawartość mąki, zwykle nie wskazane dla osób na diecie. Co zrobić, gdy nie możesz się bez nich obejść, a Twój dietetyk surowo zabrania Ci spożywania tak kalorycznych posiłków? Przyjdziemy Ci z pomocą! Oto przepis na pyszne naleśniki, do których nie dodasz ani grama mąki:

Składniki:
– pół szklanki dojrzałych, rozgniecionych na papkę bananów
– 2 jajka
– cynamon (opcjonalnie)

Sposób przygotowania:

Rozgniecione na papkę banany przełóż do miski i dodaj jajka. Całość dobrze wymieszaj, by ciasto było odpowiednio rzadkie. Postaw patelnię na średnim ogniu, a gdy się nagrzeje, wlej do niej 1/5 ciasta. Odwróć naleśnik na drugą stronę, gdy tylko pojawią się na nim pęcherzyki. Przygotowane ciasto powinno wystarczyć na 5 naleśników.

nalesniki-bananowe2

Naleśniki z banana są nie tylko smaczne, ale także zdrowe. Dzięki dużej zawartości białka, doskonale sprawdzą się jako przekąska po treningu. Zastąp nimi chleb i codziennie wykonuj ćwiczenia cardio, a już wkrótce zauważysz zdumiewające efekty. Oprócz tego, że schudniesz, poprawi się stan Twojego zdrowia!

Na poniższym filmiku zobaczysz, jak krok po kroku przygotować naleśniki z bananów i jajek:

Źródło: healthyfoodhouse.com

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nasz fanpage!

Komentarze